HTML

Szállj velem a szellõk szárnyán!

Friss topikok

  • Blue Ocean: Neked is:-) (2014.02.14. 21:12)
  • Blue Ocean: Megbeszéltük:-) (2014.02.14. 21:10)
  • Blue Ocean: Köszönöm szépen!:-) (2014.02.14. 15:29)
  • szelloszarnyon: Én meg utálom! Mindig is utáltam! Már bocsánat.:-) (2014.02.14. 15:06)
  • szelloszarnyon: Tudom hogy olyan. Most is ez az érzésem van. (2014.02.09. 09:04)

Címkék

Archívum

2014.01.30. 20:59 Palmalegyezo

Most találtam õket!) Hátha valaki hasznát veszi!)))

-)))))))

Leszáll az éj, jön egy manó, apró, pici, álmot hozó. Bebújik melléd az ágyba, és a füledbe súgja: Jó Éjt Te Drága!

Önnek egy jó éjt puszi sms-en érkezett. Kérem, a cuppanás után hunyja le a szemét és álmodjon szépeket az üzenet küldõjével!Cupp!

Álmatlanul fekszem, virrasztok az éjben. Remélem, most Te is rám gondolsz éppen. Szívem, szíved egymásfelé szállnak, és én elalszom, mikor egymásra találnak.

Leszáll az alkony pihen a táj nem tudok aludni, mert valami fáj. Valami fáj gyötörnek a vágyak annyira szeretnék ott lenni NÁLAD!

Azt hiszem, megtaláltam a számomra legmegfelelõbb párnát! A Tied mellett van)
Csendes éjszakán elkerül az álom, gondolataimban teutánad vágyom. Álmodom felõled szerelmes meséket, minden álmom vége, hogy szeretlek téged.
Amikor lehunyod két szép szemed, amikor párnádra hajtod fejed, amikor gondod holnapra hagyod, amikor álmodsz én veled vagyok!
Ha lemegy a nap, és feljön a hold, valaki a távolból RÁD gondol! Vágyakozva nézi a csillagos eget, reméli, hogy ÖRÖKRE VELED LEHET!

Ha majd leszáll az északa leple és az égen ezer csillag ragyog, gondolj rám mert szeretlek, akármilyen távol vagyok!
Ha az égen lemegy a nap, te akkor is az eszembe vagy! Te vagy reménységem csillaga és csillag nélkül sötét az éjszaka!
Jön egy sárkány napkeletrõl, álmot hozó végtelenbõl. Tüzet okád, Téged akar, de ne félj csak én küldtem egy jóéjt puszival.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://szelloszarnyon.blog.hu/api/trackback/id/tr715922719

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása